marți, 13 martie 2012

Meniu 8 Martie

A fost 8 Martie, o sarbătoare foarte dragă mie deoarece e o sărbătoare a naturii, a primăverii, şi mai ales, a femeii. Cu această ocazie aş dori să felicit toate doamnele şi domnişoarele din lumea întreagă. Să fiţi iubite, respectate şi veşnic fericite! Vă ofer cu toată căldura un bucheţel virtual de flori :)


Eu din pacate nu am fost acasa de 8 Martie şi nu mi-am răsfăţat mămica aşa cum aş fi vrut. Aşa că în weekend, de 10 martie, i-am pregătit un meniu special, cu tot ceea ce îi place ei. Şi uite aşa a rezultat un meniu delicios, relativ rapid de preparat şi de mare efect. Şi mami a mea a fost fericită :) Iar tati şi cu mine, desigur, am fost fericiţi lângă ea.
Ca aperitiv am vrut să servim ceva uşor şi răcoros, aşa că am decis să prepar o salată proaspătă cu dressing de smântână, brânză şi lămâie. Hmm...dar oare să fac crutoane? Nu, prea banal; doar e o ocazie specială. Hai să fac un bol de pâine, m-am gândit eu. Şi bine am făcut. Salata proaspătă a fost completată perfect de pâinica pufoasă în interior şi crocantă la exterior. Aşadar, vă prezint aperitivul servit de noi, salată în coşuleţ de pâine.


După aperitiv, a urmat felul principal. M-am gandit mult înainte de a alege ceva. Trebuia să fie ceva fin, gustos, consistent, dar în acelaşi timp special. Aşa că m-am oprit la feliuţe de carne de vită, contopite cu un sos de usturoi şi Gouda cu verdeaţă, totul stropit cu un sos acrişor de coacaze. Ca şi garnitură am servit soufflé-uri fine de cartofi. Deci, rulouri de vită cu Gouda, sos de coacăze şi soufflé de cartofi să fie. Un deliciu!


După o masă copioasă, ne trebuie un desert pe măsură, nu? M-am gândit că ne-ar prii ceva uşor, aerat şi aromat. Mamei mele îi place la nebunie cocosul, deci am stabilit că vom servi un desert de cocos. Oare cum ar merge o spumă de cocos cu pişcoturi inundate în cafea, servită în boluri de ciocolată? Vă zic eu că ar merge, şi încă cum! Donc, la desert am savurat nişte cupe de ciocolată cu spumă de cocos


Tot ce vă pot spune e că preparatele s-au îmbinat perfect, iar atmosfera a completat meniul : muzică ambientală, puţină şampanie şi multă voie bună. Sunt recunoscătoare în fiecare zi pentru mama perfectă pe care o am şi mă voi strădui de acum înainte să o răsfăţ la fel cum m-a răsfăţat şi ea pe mine.

La mulţi ani, doamnelor şi domnişoarelor :)

Acesta este meniul de sărbătoare prin care celebrez Luna Femeilor şi cu care particip la concursul KitchenAid de Mărţişor”

0

12 comentarii: