luni, 12 noiembrie 2012

Tort Jack o' lantern

Ce poate fi mai caraghios, pe masa de Halloween decât un tort dovleac sculptat? Am realizat acest tort cu ocazia zilelor de naştere a verişorului meu, Tibi Jr., şi a mătuşii mele, Incsi. La mulţi ani, dragii mei! :) 

Cum am procedat?

Din păcate nu am poze pas cu pas, dar vă voi explica. Tortul este format din două torturi cupolă, cu blat simplu, umplut cu mousse de ciocolată albă şi de ciocolată neagră. În fiecare porţie de mousse am pus câte 10 grame de gelatină alimentară pentru ca tortul să nu se destrame. Apoi am lipit cele două cupole, dar nu fără a urma regulile care se aplică pentru orice tort etajat. Am ȋmbrăcat tortul ȋntr-un strat subţire de unt, i-am sculptat tortului gură, nas şi ochi, iar apoi l-am ȋnvelit ȋn pastă de zahăr. Ce chin pe capul meu! Cei sau cele care au mai lucrat cu pastă de zahăr ştiu că nu e uşor să ȋmbraci un tort de acest gen. Vă trebuie puţină experienţă ;)

Tortul ȋn toată splendoarea lui :))




Sper că aţi petrecut cu toţii excelent de acest Halloween. Pe anul următor :)

8 comentarii:

  1. Ce bine arata!! Grozav ;)Felicitari din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu agreez aceasta sarbatoare, dar tortul tau imi place tare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow...eu chiar credeam ca e un dovleac adevarat...felicitari pentru el.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna sera!Cu ce ati dat pe dovlecel de luceste asa frumos?

    RăspundețiȘtergere